Cyfrowy nauczyciel-multimedia w nauczaniu
Tytuł projektu: Cyfrowy nauczyciel-multimedia w nauczaniu
Działanie: PO WER
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego
NR UMOWY POWERSE-2016-1-PL01-KA101-023401
Okres: 18 miesięcy
Wartość projektu: 167 966,95 zł
Grupa docelowa: 24 nauczycieli zatrudnionych w Zespole Szkół w Katowicach Zakładu Doskonalenia Zawodowego w Katowicach
Cel projektu:
Podniesienie jakości pracy szkoły poprzez nabycie nowych umiejętności i wiedzy przez nauczycieli w zakresie zastosowania nowych technologii w nauczaniu oraz zapoznanie się z nowym podejściem do pracy z uczniami ze specyficznymi problemami w uczeniu się.
Rezultaty projektu:
- wzrost umiejętności zawodowych, zapoznanie z nowymi działaniami w zakresie zastosowania nowych technologii w nauczaniu oraz pracy z uczniem z SPE,
- uzyskanie przez uczestników certyfikatów potwierdzających odbycie szkoleń zawodowych, które pozwolą na międzynarodową rozpoznawalność kwalifikacji i transfer kompetencji,
- wzrost umiejętności językowych i mobilności uczestników szkoleń zawodowych,
- podniesienie jakości pracy szkoły, poprzez zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych.
Szkolenia dla nauczycieli zaplanowano w 3 turach – w każdej uczestniczy po 8 nauczycieli.
Miejsca szkoleń: Malaga/Hiszpania (2 wyjazdy-07.2017, 01.2018), Rimini/Włochy(jeden wyjazd-02.2018)
Kilka zdań na temat zastosowania metody WebQuest.
Pani Aleksandra Guzera przeprowadziła lekcje w klasie 3 hotelarskiej dzięki metodzie WebQuest. Poniżej materiały do pobrania z przeprowadzonej lekcji otwartej.
Temat lekcji: „Masaże jako usługa dodatkowa w hotelu”.
Spostrzeżenia Pani Aleksandry: Metoda się bardzo sprawdziła. Z moich obserwacji wynika, że uczniowie pracowali z zaangażowaniem i byli ciekawi, czego nowego się dowiedzą. Byli skupieni na pracy, wręcz nią pochłonięci. Zasady wykonywania pracy dzięki tej metodzie były jasno i konkretnie sprecyzowane. Uczniowie wiedzieli, co mieli zrobić i jakie są zasady oceniania. Poszukiwali konkretnych informacji, co powodowało konieczność czytania ze zrozumieniem. Dowiedzieli się wielu nowych rzeczy, istotnych w pracy w hotelu. Myślę, że zostały zrealizowane cele zadania, a uczniowie zdobytą wiedzę zachowają na długo. Na koniec klasa zaprezentowała swoje prace, a ja później zadawałam im pytania. Z pewnością będę stosowała metodę WebQuest nie raz na lekcji. Przesyłam pracę uczniów.
Pliki do pobrania
-
Cyfrowy nauczyciel-multimedia w nauczaniu.pdf
(format: pdf; rozmiar: 728,80 KB)
-
JG-O_DEONTOLOGIA PEDAGOGA SPECJALNEGO.pdf
(format: pdf; rozmiar: 530,63 KB)
-
HOTELARSTWO.pdf
(format: pdf; rozmiar: 756,92 KB)
-
konspekt i materiały Hotoelarstwo.zip
(format: zip; rozmiar: 7,43 MB)
-
konspekt i fotografie z Technik Fotograficznych.zip
(format: zip; rozmiar: 9,71 MB)
-
j angielski.zip
(format: zip; rozmiar: 1,81 MB)